houding

Gedraaide Zijstrekking

Parivrtta Parsvakonasana

Effect
Maakt je ruggengraat flexibel, sterkt je benen, opent je borstkas, goed voor je spijsvertering en balansgevoel.

  • Start in de Berghouding (Tadasana).
  • Strek je armen omhoog op een inademing en buig naar voren op een uitademing.
  • Zet je rechtervoet ver naar achteren en buig de voorste knie.
  • Zet je handen in bidpositie voor je borst en draai vanuit je rechterheup je torso naar links op de uitademing.
  • Zet je rechterelleboog tegen de buitenkant van je linkerknie. Als je genoeg ruimte voelt, strek je linkerarm over je oren en je rechterarm naar beneden.
  • Kom terug en herhaal aan de andere kant.

Yogales waar en wanneer je maar wilt met Yogatv

Al vanaf € 4,25 per maand heb je onbeperkt toegang tot meer dan 200 online yogalessen van de beste (inter)nationale docenten.

Neem een abonnement

Yoga voor beginners

De basis voor iedere yogi

  • Artboard 1Leer de basis in 14 videolessen
  • Artboard 1De belangrijkste yogahoudingen
  • Artboard 1Inclusief 3 maanden Yogatv

bekijk de training
Nu
€ 99,-
Leer alles over Ayurveda op Sri Lanka