Veelgestelde vragen

Wil je iets weten over yoga of over een van onze producten? Wie weet vind je het antwoord tussen een van deze veelgestelde vragen.

Staat je vraag er niet bij, neem dan contact met ons op.

Veelgestelde vragen

    Over yoga

  • Wat is yoga?

    Wat is yoga eigenlijk? In dit artikel lees je er meer over.

  • Welke soorten yoga zijn er en hoe vind ik een yogastijl die bij me past?

    Er zijn een heel hoop vormen van yoga. Een aantal belangrijke stijlen vind je in ons yogastijlen-overzicht. Door verschillende stijlen te proberen, bijvoorbeeld in een yogaschool of op Yogatv, kom je erachter welke stijl bij jou past.

  • Hoeveel mensen doen aan yoga?

    Zo’n 1,6 miljoen mensen hebben het afgelopen halfjaar aan yoga gedaan. Wil je meer weten over wie ‘de yogi’ is? Lees de uitslag van ons onderzoek of bekijk de infographic.

  • Moet je lenig zijn voor yoga?

    Yoga is voor iedereen! Je hoeft er niet lenig voor te zijn. Je wórdt er misschien wel lenig van. Redenen om yoga te doen vind je hier.

  • Over Yogatv

  • Wat is Yogatv en kan ik dit ook gebruiken als beginner?

    Met Yogatv volg je yogalessen waar en wanneer het jou uitkomt via computer, tablet en smartphone. Kies uit meer dan 200 online lessen van de beste nationale en internationale docenten. Met thema’s als relax, detox, energie, meditatie, ademhaling, ochtend- & avondyoga. Er zijn lessen van 5 tot 90 minuten, voor elk niveau. Er zijn lessen speciaal voor beginners, voor ervaren yogi’s en voor gevorderden. Probeer een van de gratis lessen, te herkennen aan het blauwe balkje over de video.

  • Ik wil mijn favoriete video’s graag opslaan, kan dit?

    Ja, dat kan (als je abonnee bent). Klik op een hartje bij een video en de les wordt opgeslagen tussen je favoriete video’s.

  • De video laadt niet goed of blijft hangen, wat kan ik doen?

    Om Yogatv te gebruiken heb je een goede internetverbinding nodig. Bovenal is het belangrijk dat je altijd je browser update naar de nieuwste versie, vaak verhelpt dit problemen met laden.

    Rechtsonder in het scherm van de video kun je de kwaliteit van de video verlagen (bijvoorbeeld van HD naar 720p of 540p) dit kan ook schelen.

  • Inloggen lukt niet, wat moet ik doen?

    Als je je wachtwoord niet meer weet, kun je een nieuwe aanvragen.

    Als inloggen om andere redenen niet lukt, mail dan naar yoga.abonnement@weekbladpers.nl. Vermeld hierbij liefst je abonneenummer. Bij problemen bij het bekijken van video’s: geef eventueel door welke browser je gebruikt (Chrome, Safari, Firefox, Explorer) en op wat voor apparaat je Yogatv gebruikt (iPhone, Android-telefoon, soort tablet, laptop, e.d.).

  • Kan ik Yogatv op mijn tv afspelen met mijn Chromecast (of met Apple TV)?

    Ja, dit kan (of zowel je telefoon, tablet of computer).

    Gebruik hiervoor Chrome als browser en gebruik eventueel de gratis plugin VidCast. Hier wordt uitgelegd hoe dit werkt.

    Ook met Apple TV kun je de video’s laten weergeven op je tv.

  • Is er een app voor Yogatv?

    Er is nog geen Yogatv-app. Je kunt video’s nu bekijken op je computer, laptop, tablet of smartphone.

    Later dit jaar komt er een app voor verschillende smart-tv’s.

  • Bestellen vanuit het Buitenland

  • Ik woon in België. Hoe kan ik een magazine of ander artikel uit de webshop bestellen of een abonnement afnemen?

    Dat vind je hier.

  • Hoe kan ik iets bestellen of me abonneren vanuit een ander land dan Nederland of België?

    Neem contact op met onze klantenservice: yoga.abonnement@weekbladpers.nl.

  • Online trainingen

  • Hoe werkt een online training?

    Welke trainingen we aanbieden, wat ze inhouden en hoe ze werken vind je op de pagina’s van de verschillende trainingen. Kies een training uit het overzicht, lees meer over de inhoud, de docent en bekijk de korte video.

  • Kan ik een proefles van een training volgen?

    Volg een gratis yogales op Yogatv van de volgende trainingen:

  • Ik heb een sessie voltooid, maar na een aantal dagen komt de volgende sessie niet beschikbaar. Wat te doen?

    Controleer of je aan het einde van de sessie op ‘Versturen’ hebt gedrukt, de volgende sessie is dan na een aantal dagen automatisch beschikbaar. Is dit niet het geval? Neem contact op met onze klantenservice.