houding

Locust

Salabhasana

Effect
Versterkt je rug en je buikspieren, opent je schouders, geeft een licht en open gevoel.

  • Kom via een Zonnegroet naar de hoge Plank, zak langzaam naar beneden en ga liggen op je buik.
  • Strek je benen ver naar achteren alsof je met de zolen van je voeten iets wegduwt, strek je armen juist ver naar voren.
  • Trek je navel in richting ruggengraat om je core te versterken.
  • Lift dan alles zoveel mogelijk omhoog: benen, heupen, bovenlichaam, armen, hoofd.
  • Blijf volledig doorademen – als je niet goed kunt doorademen, kom dan iets lager. Je adem is de graadmeter.
  • Herhaal 2 tot 3 keer en eindig in Kindhouding.

Yogales waar en wanneer je maar wilt met Yogatv

Al vanaf € 4,25 per maand heb je onbeperkt toegang tot meer dan 200 online yogalessen van de beste (inter)nationale docenten.

Neem een abonnement

Yoga voor beginners

De basis voor iedere yogi

  • Artboard 1Leer de basis in 14 videolessen
  • Artboard 1De belangrijkste yogahoudingen
  • Artboard 1Inclusief 3 maanden Yogatv

bekijk de training
Nu
€ 99,-
Leer alles over Ayurveda op Sri Lanka