nietgratis

Yoga bootcamp – week 4

Het tempo omhoog

In week 4 leggen we het tempo wat hoger. Als warming-up kun je de les van week 1 doen. Hiermee maak je de serie langer en warm je op met een Zonnegroet en de basishoudingen. Met het herhalen en herkennen van les 1 kun je je bewegingen beter begeleiden met je adem. Zo wordt de serie bijna een dans op het ritme van je adem!

Bovendien lenen de basishoudingen zich goed om te observeren hoe je lichaam voelt. Voel je al meer opening in de schouders of lengte in hamstrings ten opzichte van 3 weken geleden? Natuurlijk is het geen doel op zich om de hielen aan de vloer te krijgen in de Neerwaartse Hond, maar het kan wel motiverend werken als je merkt dat je kwartiertjes op de mat zijn vruchten afwerpen. Meer ruimte in je lichaam betekent vaak ook meer ruimte in je hoofd.

Yoga bootcamp challenge

Wat is de yoga bootcamp? Dat lees je hier.

Doe de andere lessen mee:

  • Week 1 (waarin Danielle je de 8 basishoudingen leert)
  • Week 2 (waarin we de houdingen herhalen)
  • Week 3 (waarin de houdingen iets moeilijker en zwaarder worden)

Online training Slank met yoga

Meer lessen van yogadocente Danielle Raats? In de online training Slank met yoga leer je hoe je fit, slank en gezond kunt worden met yoga en meditatie.

Ontdek hoe je gezonde keuzes maakt op gebied van beweging, ontspanning en voeding en volg online yogalessen van Danielle: actieve Yang-lessen afgewisseld met ontspannende Yin-sessies. Zo leer je in 7 weken (of meer) oude gewoontes loslaten, zelfvertrouwen opbouwen en kiezen voor een gezond eetpatroon. Naast de video’s krijg je recepten, achtergrondinformatie en reflectievragen.

NAAR DE TRAINING

-
Geef hier je reactie:
  • Sanne

    Deze wordt al wat zwaarder. Is goed te doen, morgen zal ik het twee keer achter elkaar proberen.

  • Norah

    Ik ben net terug van vakantie en sinds gisteren weer begonnen. Doe er steeds 2 achterelkaar maar is pittig zat. Goede en fijne oefeningen .