nietgratis
Yoga bootcamp – week 3

Yoga bootcamp – week 3

4.180 weergaven
Bewaar als favoriet

Variaties op de basishoudingen

In week 3 maken we van de basishoudingen wat zwaardere oefeningen. Warm voordat je aan de les begint alvast op met een paar Zonnegroeten.

Ben je nog niet toe aan moeilijkere oefeningen? Dan kun je ook nog wat langer oefenen met de houdingen uit week 1 of 2. Het doel is niet om alle uiteindelijke oefeningen binnen 6 weken te beheersen, maar om regelmaat te brengen in je practice: het op de mat gaan staan.

Je kunt de serie ook stap voor stap aanpassen. Heb je bepaalde houdingen onder de knie? Doe dan die variatie met Danielle mee. Bij oefeningen waar je nog moeite mee hebt kun je de basishouding nog even aanhouden.

Bij twijfel: probeer het gewoon! Vaak kun je meer dan je denkt. Het is goed en leuk om te observeren hoe je reageert op nieuwe houdingen. Wat doet het met je als je een nieuwe houding lastig vindt? Ook zelfreflectie is onderdeel van yoga. Jouw reactie op de mat weerspiegelt vaak hoe je naast de mat omgaat met (lastige) situaties.

Yoga bootcamp challenge

Wat is de yoga bootcamp? Dat lees je hier.

Doe de andere lessen mee:

  • Week 1 (waarin Danielle je de 8 basishoudingen leert)
  • Week 2 (waarin we de houdingen herhalen)

Online training Slank met yoga

Meer lessen van yogadocente Danielle Raats? In de online training Slank met yoga leer je hoe je fit, slank en gezond kunt worden met yoga en meditatie.

Ontdek hoe je gezonde keuzes maakt op gebied van beweging, ontspanning en voeding en volg online yogalessen van Danielle: actieve Yang-lessen afgewisseld met ontspannende Yin-sessies. Zo leer je in 7 weken (of meer) oude gewoontes loslaten, zelfvertrouwen opbouwen en kiezen voor een gezond eetpatroon. Naast de video’s krijg je recepten, achtergrondinformatie en reflectievragen.

NAAR DE TRAINING

9 reacties


Schrijf je nu in voor de yoga nieuwsbrief