nietgratis

Yoga bootcamp – week 2

330 weergaven
Bewaar als favoriet

Contact maken met je lichaam

In week 2 herhalen we de oefeningen uit week 1 en doen we alles twee keer. Door je de serie oefeningen eigen te maken, kun je de variaties die je de komende weken gaat doen beter toepassen.

En: hoe beter je de houdingen kent, hoe meer je je aandacht naar binnen kunt richten. Observeer wat er gebeurt en maak contact met je lichaam.

Probeer de les een paar keer te doen deze week. Volgende week starten we met variaties en worden de houdingen uitdagender!

Yoga bootcamp challenge

Wat is de yoga bootcamp? Dat lees je hier.

De les van week 1 (waarin Danielle je de 8 basishoudingen leert) vind je hier.

Online training Slank met yoga

Meer lessen van yogadocente Danielle Raats? In de online training Slank met yoga leer je hoe je fit, slank en gezond kunt worden met yoga en meditatie.

Ontdek hoe je gezonde keuzes maakt op gebied van beweging, ontspanning en voeding en volg online yogalessen van Danielle: actieve Yang-lessen afgewisseld met ontspannende Yin-sessies. Zo leer je in 7 weken (of meer) oude gewoontes loslaten, zelfvertrouwen opbouwen en kiezen voor een gezond eetpatroon. Naast de video’s krijg je recepten, achtergrondinformatie en reflectievragen.

NAAR DE TRAINING

9 reacties


Schrijf je nu in voor de yoga nieuwsbrief