Bekijk de nieuwste lessen op Yogatv

Een jaar Yoga Magazine & Yogatv voor maar 48,-

Volg direct online lessen, waar en wanneer jij wilt met wekelijks nieuwe yogalessen, meditaties en pilates.

Rol jij je matje weer uit? Ontdek direct de nieuwste lessen op Yogatv voor maar 48,- en ontvang 6x het Yoga Magazine.

Of kies voor een halfjaar Yogavt voor 25,-.

Ja dit wil ik!

Pilates voor nek en schouders

Pilates: nek en schouders

Last van je nek en schouders? Met deze Restorative Pilatesles voorkom of verminder je pijnklachten en word je sterker. Pilatesdocent Marlies Kornmann heeft zich onder andere gespecialiseerd in restorative Pilates. Voor Yogatv maakte ze twee restorative lessen, waarvan deze les voor je nek en schouders er één van is.

Stijl:  Pilates

Docent: Marlies Kornmann

Duur:  40 min.

Niveau:  Ervaren

ochtendmeditatie

Ochtend meditatie

Begin je dag heerlijk mindful met deze korte ochtendmeditatie (audio) van Kim van der Veer. Zie het als een belangrijk moment van me-time en self-care. Tip: na de meditatie kun je opschrijven wat je hebt ervaren en wat extra tijd nemen voor een ayurvedisch ontbijt. Zo maak je je eigen ochtendritueel. Inclusief recept voor een zuiverend ontbijt!

Stijl:  Meditatie

Docent: Kim van der Veer

Duur:  10 min.

Niveau:  Beginner

Nadi Shodhana Pranayama

Kalmeer je zenuwstelsel

Kalmeer je zenuwstelsel en laat je levensenergie weer stromen met de Wisselende neusgatademhaling. Heb je last van stress of een onrustig gevoel? Dan helpen ademoefeningen je te kalmeren en weer nieuwe energie te krijgen. Dat kan al in vijf minuten, met deze korte ademhalingsoefening van Kim van der Veer: Nadi Shodhana Pranayam, oftewel de Wisselende neusgatenademhaling. Dit is een oefening waarbij je afwisselend door je linker- en rechterneusgat ademt, wat ervoor zorgt dat je je zenuwstelsel kalmeert.

Stijl:  Pranayama

Docent: Kim van der Veer

Duur:  5 min.

Niveau:  Ervaren

yoga voor je wervelkolom

Yoga voor je wervelkolom

Dit is een van haar nieuwe lessen op Yogatv: een yogales met zittende oefeningen voor je wervelkolom. De oefeningen van Marjan helpen je rug soepel en flexibel te houden en geven je nieuwe energie. De lessen zijn laagdrempelig en vooral lekker om te volgen na (of tijdens!) een dag achter de computer. In deze les blijf je ook zitten op je mat en besteed je extra aandacht aan je wervelkolom zodat je je soepel en energiek voelt.

Stijl:  Hatha yoga

Docent: Marjan van Lier

Duur:  16 min.

Niveau:  Beginner

Eén jaar Yoga Magazine & Yogatv voor maar 48,-

  • Volg direct de nieuwste lessen op Yogatv
  • Ontvang 6x het Yoga Magazine bij je thuis
  • Wekelijks nieuwe yogalessen, meditaties en pilates
  • Eenvoudig opzegbaar
Ja dit wil ik!
Artboard 1

Schrijf je nu in voor de yoga nieuwsbrief