nietgratis

Breng je hormonen in balans met yoga

Een set voor interne balans

Deze Kundalini set van Guru Gian heeft een positief effect op je hormoonhuishouding. Door stimulatie van de klieren, ‘de bewakers van onze gezondheid’, ervaar je emotionele balans en innerlijke kracht. Guru Gian leidt je door de 5 oefeningen: houd vol!

De oefeningen voor je hormonen houden je jong en gezond. Meer hormoonyoga? Volg een van de lessen van Sylvia Mullaart-Bonn.

-
Reacties:
  • Sonja

    Ik heb de les nu een paar keer gedaan, voel me beter bij mezelf, stabieler en ik heb meer energie! Guru Gian leidt je door de zwaardere stukken van de les heen!

  • Danielle

    Pittige oefeningen, maar daardoor juist een heel krachtig effect! Door de ondersteuning van Guru Gian hou je de oefeningen vol.

  • Monique Maria

    Een totaal andere les dan ik gewend ben. Wel heel lekker. Wát ik me afvroeg is of het ook kwaad kan omdat ik las dat kundalini yoga gevaarlijk kan zijn als je het niet goed uitvoert?

  • Guru Gian

    Hoi Monique, leuk dat je mijn les gedaan hebt. Het mooie aan Kundalini Yoga is dat het al goed werkt als je in de juiste richting leunt. Perfecte uitvoering ligt niet de nadruk op. Je kunt natuurlijk eens kijken of je in je buurt een Kundalini Yoga leraar hebt waarbij je de basis nog beter onder de knie krijgt. Maar als je mijn instructies volgt in de video verwacht ik dat het prima zal gaan. Succes!

  • pien

    fijne les, je voelt de energie snel stromen, omhoog. lekker warm krijg je het ervan.

  • Katrien

    Deze kris maakt echt het verschil voor mij. Heb nog

  • Katrien

    Deze kria maakt echt het verschil voor mij!!! Een echte aanrader!!! Dankjewel om deze te delen! Ik heb nog een vraag voor Guru Gian: iets na de 25ste minuten in de sessie spreek je van een mantra die kan gebruikt worden bij de laatste oefening. Welke mantra mag hiervoor gebruikt worden? Is het aangewezen om op er einde van de kria even in savasana te rusten?

  • mirella

    fantastische heerlijke geweldige yoga les. heel rustig en goed uitgelegd, wordt me veel zekerheid gegeven, veel stimulans om door de "zware" stukken heen te gaan, dankjewel. ik heb wel een vraag, word duizelig, waarom? vooral bij de 2 e oefening en waarom moeten mannen de duim re voor en vrouwen de duimen li voor?

  • Anne

    Wat ben ik blij met deze les. Dank. Rustige, fijne les en uitleg. Een stimulatie om de uitdaging voor de 40 dagen aan te gaan...

  • Anja

    Waow, ik had in mijn stoutste dromen het heilzame effect van deze les niet kunnen verwachten. Ik heb Bechterew (hele rug zit aan een kant al vast, heb op het moment vooral veel last van het bekken en de thoraccale wervels en dus soms moeite met ademhalen) en zit in de perimenopauze (opvliegers, daarbij benauwd en veel hoofdpijn). Vanwege de hoofdpijn en de rugpijn en de verminderende longinhoud deed ik vanavond deze oefening. Ik heb wel op een extra hoog meditatiekussen gezeten en blokken gelegd onder mijn knieën. Op die manier kan ik mij rug nog zo recht mogelijk maken en doen mijn bekken en heupen niet teveel pijn. Na de les: mijn hoofdpijn is totaal weg, de pijn in het bekken is 80 procent minder en ik ben een stukje soepeler in de vastgegroeide rechter heup. Het ademen voelt vrijer. En de warmte is over het hele lichaam verspreid. Heb het wel warm nu, maar niet onaangenaam. Wat een heilzame yogales! Dankuwel hiervoor.

  • Trudy maanders

    Wat een fijne leraar ,en een heilzaam gevoel na de les. Voor herhaling vatbaar

  • wilma

    Voor mij geheel nieuwe vorm van yoga ... rust en toch inspanning ... voelt als gegoten

  • Cindy

    Bijzondere serie. Even wennen. Maar ga hem vaker doen. En dan zonder af en toe te pauzeren

  • Jefke

    Helemaal nieuw en bijzonder om zo goed door mijn weerstand heen te gaan. Ik voelde de kracht en voel me blij na de oefening. Ga proberen deze oefening/ kria ? 40 dagen vol te houden

  • Karin

    Sorry niet aan mij besteed. Ik wordt hier erg krielig van.

LAAT EEN REACTIE ACHTER: